Kiruccanás Haza

        Hát erről is írunk valamit. Szóval az egész egy hete hétfőn kezdődött, egy, a telefonkijelzőjén megjelenő, üzenettel. Apa volt az. Megkérdezte, hogy szabad-e a hétvégém, és ha igen nincs-e kedvem meglepetés bombaként berobbanni. Mivel az évszázad lipcsei koncertjén kívül semmit se terveztem, így úgy gondoltam, hogy egy titkos családi találkozó még belefér. Csütörtök délben már repülővel száguldottam hazafelé hihetetlen tempóban.17916702_1291882567597777_271900928_o.jpg
        Amikor leszálltam furcsa érzést ütötte meg szívem bal alsó csücskét. Magyar hangokat hallottam, még hozzá tömegesen. 8 Hónapon keresztül csak a szüleim és pár rokonom hangját hallgathattam az anyanyelvemen, viszont ez most valahogy más volt. Amikor beléptem a csarnokba mindenhonnan ömlött felém a magyar, az első mondat amit, meghallhattam a következő volt (köszönöm taxisofőr úr): " Csak százasom van, azt meg nem fogom beletenni, ba++meg"... A magyar nyelv CSODÁS. 17916536_1291882664264434_955336632_o.jpg
      Mellék sztori: Apán kívül senki se tudta, hogy hazamegyek. De tényleg senki. Na jó, persze a fogadócsaládomnak azért elárultam a tervet, de ezen kívül tartottam a szám. Ekkor kezdődtek a jó kis meglepetések. Először a szűk családdal kezdtem, aztán a barátaimmal, végül a nagy család. Ezeket a pillanatokat nem próbálom meg ide leírni, mert nehéz dolgom lenne. A lényeg az, hogy jó érzés volt látni, a sok meglepődést és azt, hogy valakiknek, azért még hiányzom. Köszönöm✌. Akivel meg nem tudtam találkozni, annak üzenem, hogy ami késik az nem múlik.17916407_1291882584264442_1636512378_o.jpg       A 3 nap alatt eléggé spóroltam az alváson, hogy minél jobban kihasználjam a 72 órámat. Nappal a családommal voltam, meg egyszer iskolában, éjjel pedig Budapesten garázdálkodtam a barátaimmal. Nagyon király három nap volt. Köszönöm nektek :)!17916993_1291882550931112_1090742775_o.jpg
      A hazaútról még ejtek pár keresetlen szót. Vonattal terveztem visszatérni, ami este fél nyolckor indult a Keleti-pályaudvarról és egy röpke 10 óra alatt ért Drezdába. A poén az volt benne, hogy ágyakban lehetett aludni az éjjeli út alatt. Vagyis lehetett volna. Hadd soroljak fel pár tényt:
            -6 négyzetméteres fülkealap
            -6 ágy
            -33 fokos levegő
            - minden egyes huppanónál, vagy fékezésnél akaratlanul is pozíciót váltottam
            - liliputknak tervezett ágy -> magzatpóz egy éjszakán keresztül
            - Csehországban hívatlan vendégek szálltak fel a vonatra, akiknek kedvük lett volna dolgok magukkal vinni17886834_1291882617597772_370878163_o.jpg
        De amúgy király volt :) Egy új élmény. A fülkében kezdetben két vicces magyar sráccal utaztam együtt, és hát elég sokat hülyéskedtünk. Köszi a király utat fiúk, nagy volt ;) ÉSSS a papámat is láttam 5 percre. Aki nem tudná ő nem Budapesten él, így nem lett volna rá lehetőségem vele találkozni, viszont hála az égnek a vonat át haladt az ő városkáján, és egy 3 perces, gyors megállót tartott. Nagyon örültem neki, mert ez a három perc is végtelenszer több volt, mint a semmi.

A visszatérés hatását éppen most élem meg, erről lehet hogy kéne írni egy blogot, jót tenne a lelkemnek. Fogok is :).