Hogy lettem sztár egy nap alatt?

            Nagy titkot készülök itt elárulni nektek. Egyesek ezért ölnének. A jövőben mindenki azt fogja majd kérdezni, hogy csináltad... Vajon hogy sikerült nekem az ami a hollywoodi sztároknak éveken keresztül tartó kemény munkájába került és nem egy-két dollárjába? Egyik este még teljesen normálisan feküdtem le aludni, másnap pedig már mindenki megismert az utcán? Vajon hogy? 
             A vicces az hogy most azt hiszed, hogy hazudok és ez valami hatalmas átverés, de ez tényleg így van:                                - másnap fotózkodtak  velem legalább 15-en
                     - az autókból kidudáltak az emberek
                     - aki csak rám nézett mosolyogva köszönt
                     - még az utca túl oldaláról is integettek

               Jöjjön a titok. Viszont mielőtt leírom ide, szeretném, hogy megfogadd: "EZT A TUDÁST CSAK JÓSZÁNDÉKKAL VEZÉRELVE FOGOM HASZNÁLNI"
Most már készen állsz, ifjú padavan, íme a titok:dsc08441.jpg

Bérelj ki egy húsvéti nyúl jelmezt és menj be a városba. 18159243_1302136883239012_58840844_o.jpg

Mindig is egy pont volt a bakancslistámon egy jelmezben begarázdálkodni embereket közé. Hát eljött az idő! Osztogattam gyerekeknek ingyen csokit :) Néhányan alig akartak elengedni, néhányan számon kérték rajtam az elmaradt csokoládéjukat.img_20170413_210512.jpg

Mindenesetre nagyon élveztem, hogy több száz embernek örömet okoztam egy nap alatt. Valahol tényleg igaz, hogy azzal, hogy adsz sokkal többet kapsz vissza dolog.

 

18120202_1302136879905679_340404978_o.jpg