A burok

        Csütörtöktől egészen vasárnapig újabb szuper táborban voltam :) Hát erről már most érzem, hogy nehéz lesz írni. Megint 50 új embert ismertem meg, meg egy nagyon jó közösséget és remek programban volt részem, de ha ezt a három dolgot részletezgetem mindig a blogokban akkor, ez így elég unalmas lesz. Mindjárt kitalálok valamit.... Gondolkozz, Marci... Gondolkozz...

      ...10 perccel később... Meg van! Ez most akkor nem élmény beszámoló lesz :) Régen csináltam már Hétről hétre fejlődős blogot, vagy olyan bejegyzést, ami valami hasznosabb tanulságot tartalmaz annál, hogyha sokat eszel fájni fog a hasad. Ezek a dolgok nem tűntek el az életemből, csak a éppenséggel blogból...

       Szóval itt van mindaz amire ez a hétvége megtanított:
 Az elmúlt hetekben nagyon sokat voltam úton, és amint már említettem nagyon sok új embert ismertem meg. És ez valamire ilyenkor nagyon ráébreszt. A emberek különböző életerekben különbözőképpen látják a világot. Most azt gondolod, hogy hát ez nem nagy dolog, ezt idáig is tudtam... Lehet, hogy tudtad, de nem biztos, hogy a következő dolgokba belegondoltál.

    Mindenki egyfajta burokban él. Meg van a szabadságod illúziója persze, hisz születésednél fogva jogod van az emberi szabadsághoz, de mennyire igaz ez? A Föld hatalmas, de az emberek 90% az elmúlt hónapban egy 100 négyzetkilométeres felülten mozgott. Ez az úgynevezett életterünk. Itt van kialakítva az életünk, itt van a családunk, munkahelyünk, barátaink, kedvenc éttermünk és a többi...  Van egy mondás: "A világ olyan amilyennek felfogod". Teljesen igaz. A világképedet a burokból amiben élsz és a hírekből, amik mindenféle médiai csatornán áradoznak, rakod össze a fejedben. 

   Ha azt olvasod a hírekben, hogy ma lezuhant egy repülő, összezuhant a tőzsde és jön a következő válság, és még valakit a személyes burkodban baleset is ért, amik közül egyik sem történt meg, ez csak egy elméleti példa, akkor persze, hogy azt fogod gondolni, hogy "Te jó ég micsoda szörnyűségek vannak a világon, nehéz az élet". 

 Ezzel oda akarok kilyukadni, hogy a környezetünk és az ebből kialakított világképünk hatalmas mértékben befolyásol minket minden téren. Én nagyon szerencsés vagyok, hogy ennyi látásmódot és különböző embert ismerhettem meg. Elgondolkodtatott azon, hogy vajon ez én burkom mekkora, és mivel van tele. Hisz ami ebben az övezetben zajlik, az számomra a valóság :) Vajon a tied a mekkora?�