A little ways down the road

     Ez egy rendhagyó blog lesz. Ugyanis a sztori eleje 2 éve kezdődött. Pontosan két éve tavasszal.
     Emlékszem pontosan. Felszálltam a kis 141-es buszra, hogy felvegyem a szerkesztőségi lakásról a könyvet, ami megtanít majd emberek gondolataiban olvasni. Tisztán emlékszem, ahogy leszálltam a buszról és belenéztem a Mail-jegyeimbe és ott állt a cím, meg a könyv ára: 2435 Ft. Szépen elsétáltam a megállótól a címre, ahol egy rozoga 100 éves lifttel feljutottam a legfelső szintre. Már éppen becsöngettem volna, amikor inkább úgy döntöttem, hogy előbb belenézek a tárcámba, hogy összekészítsem az aprót. 2330 Ft-ot sikerült összebogarászni mindenféle zsebekből. Hiányzott 105 Forint. Leszámoltam még egyszer, meg még egyszer, de a pénz a kezemben nem kamatozott, így ez a módszer nem vezetett sok eredményre.

Ha most lennék ebben a helyzetben, akkor csak lazán becsöngetnék és lealkudnám az árat azzal a 105 forinttal. De akkor nem ez történt. Azt cselekedtem, amit minden kemény férfi egy ilyen helyzet adtán tenne: felhívtam anyukámat. Abban reménykedtem, hogy pont a közelben jár majd és megdob 105  forinttal. Anya nem járt a közelben, viszont ehelyett egy jótanáccsal látott el: „Menj ki az utcára fiam és koldulj!” Lehet, hogy kicsit másképp fogalmazott, szeretlek anya :,).

Megfogadtam a tanácsot és eszerint cselekedtem. Kimentem az utcára, letettem a kalapom a földre és elkezdtem énekelni. Ez akár így is lehetett volna �, ehelyett csak megkértem egy nőt az utcán a lehető leg tágra nyitottabb kolduló kisfiú szemekkel, aki egy grimaszt vágva a tárcájához nyúlt. Ha most véletlenül olvassa a blogot, KÖSZÖNÖM!

Tíz perccel később már a buszon utaztam hazafelé a könyvvel a kezemben.

Na de, joggal kérdezed, kedves barátom, hogy "Marci, most miért kellett ezt a mázsa sz*rt végig olvasni, azt se tudom milyen könyvről van szó... Mi ez a titokzatosság?! Jó nekem ennyi időm nincs, szia, megyek Barátok közt-öt nézni." A kis mellék sztorinak meg van a maga lényege a sztoriban, ne add fel az olvasást!

A következő rész tartalmából: Miért mesélte el az író az otthoni életének egy töredékét? Milyen könyv? Miért ülök még mindig itt és olvasom ezt a mázsa kr*mplit? A következő részben kiderül, maradjanak velünk a reklám után jövünk vissza azonnal.

Ja és még valami. Ehhez a bloghoz nem volt ugye képem, de hogy ez se maradjon el. A héten csomagot kaptam otthonról egy rakás könyvvel és pár olyan dologgal, ami itt nincs�:16833566_1237764533009581_2055153604_o.jpg

16833417_1237766009676100_95066075_o.jpg

16805015_1231202556999112_799332160_o.jpg